۸ نیروی امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند-راهبرد معاصر
گالانت به آمریکا سفر خواهد کرد حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه حمص و حماه ۸ نیروی امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند نخست وزیر انگلیس: حمله هولناک ایران به اسرائیل ما را به نقطه خطرناکی رساند اظهارات مقام بلندپایه اردنی درباره استفاده احتمالی اسرائیل از حریم هوایی این کشور علیه ایران گردان‌های القسام مسئولیت عملیات «بئر السبع» را بر عهده گرفت هریس: هر کاری بتوانیم برای کمک به اسرائیل انجام می‌دهیم ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره روش و زمان پاسخ به حمله ایران  سفیر استرالیا در تهران به وزارت خارجه احضار شد + جزئیات سخنگوی وزارت امور خارجه: سیاست ناامنی‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران

۸ نیروی امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند

در جریان درگیری میان نیرو‌های امنیتی پاکستان با تروریست‌ها در ایالت خیبرپختونخواه، ۸ نیروی امنیتی کشته و ۲ تَن هم زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۲۵۹۴۳۰

به گزارش راهبرد معاصر، پس از اینکه خودرو نیرو‌های امنیتی پاکستان در شمال غرب این کشور مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت، درگیری و تبادل آتش میان طرفین شدت گرفت.

بر اساس اعلام این رسانه، در درگیری با تروریست‌ها در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان، دستکم ۸ نیروی امنیتی جان خود را از دست دادند.

گزارش این رسانه اضافه می‌کند: همچنین، ۲ نیروی امنیتی دیگر پاکستان نیز مجروح شدند.

تروریست‌ها این عملیات را در خفا و با استفاده از یک خودروی انتحاری انجام دادند.

تحریک طالبان پاکستان (TTP) مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

دیروز هم اعلام شده بود که در پی درگیری مسلحانه نیرو‌های امنیتی این کشور با گروه‌های افراطی در شمال غربی پاکستان، ۶ نیروی امنیتی کشته شدند.

نام محمدعلی شوکت، از مقامات ارشد نظامی این کشور که از او به عنوان فرمانده نیرو‌های درگیر با شبه‌نظامیان یاد شده بود، نیز در بین کشته‌شدگان قرار داشت./مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده